ASSALAMUALAIKUM ! SELAMAT DATANG KE BE-LOG SAYE..SPE2 YANG DA SINGGAH TU PANDAI2 LA FOLLOW YER ANAK2~ SALAM :)

PUKOL BAPE DEK ?

Saturday, December 10, 2011

Baby Baby Babyy ohh..

Sekarang bukan nak citer or cakap pasal lagu BABBIEY si JUs-Tin sardin tuh eh..Tengah fikir kalau aku jadi seorang IBU satu hari nanti. urm ? ohAmgie ! grrrr >_<' (wat2 seramm..). yang pasti aku ta tahu siapa 'bakalsuami aku'. HAHA ;DD --> cube bayangkannn aku dah ade anak. -->


1.Mula-mula. wow! seronok je..dpat anak COMEL mcam IBU dye.(perasan)









*Elelehh..anak mama yg comel ni..cepat besar taww.."

2. Melayan kerenah anak-2 
'Hello..papa..papa kat anew niwww..papa alik lumah shepat tawuu~"
*abes kedit ibuu nak oii...ntah sape2 awk call sayang..haha ;DD

3.melayan anak yang cerewet.
"mama...mama mashakkk ta shedappp...ape la mama shaye ni..."
*nampak comel kan ? len kali lau mama masak tolong. kalau masin cakap. jgn wat muke mcm tuh ! HAHA

4. Melayan anak yang nakal.
*nampak comel kan ? dye penat sebenarnye main ! "degil sangat cakap mama..jangan buat muka penat ! mama cubet nanti " HAHA ;DD

psst ! kan *BEST dapat anak  K E M B A R ! <3
 *MACAM SAYA kens ? haha ;DD
P/S: Ya Allah..kurniakanlah aku satu hari nanti..CAHAYA MATA yang indah..
comel serta SOLEH & SOLEHAH..:)



No comments: