ASSALAMUALAIKUM ! SELAMAT DATANG KE BE-LOG SAYE..SPE2 YANG DA SINGGAH TU PANDAI2 LA FOLLOW YER ANAK2~ SALAM :)

PUKOL BAPE DEK ?

Thursday, December 29, 2011

Saya Hargai Awak...

*Saya hargai apa yang awak bagi pada saya Mr.Kacang  :)


Assalamualaikum  s a h a b a t  yang tengah baca Belogg aku nih . Aku harap korangg baik2 saja. Aku nak cerita sikit kat korangg..meyh ! dekat sikit sini~ hehe. Sebenarnya patung yang di atas ni namanya ialah  DOMO. Aku suka sangat DOMO . Thanks En.Rizuan ! :) 
Mula-mula Domo yang besar tu ada lagi satu *anak dia yang kecik, aku gantung dekat 'arwah handphone aku dulu., aku sedih sangat sebab hndphone tu hilang, ye aku memang lalai..Aku menagis bukan di sebabkan hndphone aku hilang, tapi di sebabkan Domo yang orang yang SAYANG aku bagi. Aku sedih sangat sebab aku tak hargai apa pemberian orang kat aku. *Mr.Kacang~mintak maaf ye*.. Sekarang Tinggal yang besar. Aku akan jaga baik-baik lepas ni. *JANJI! hehe. Baru-baru ni pulak Mr.Kacang saya bagi hadiah lagi, Dia bagi Domo lagi, tapi Domo dia buat sendiri daripada *plasticine (Tanah liat)  Nampak kreatif kanss? tapi dia cakap suruh letak MATA Domo tu sendiri, sebab dia tak tahu nak letak apa. acano ? aku pon tak tahu. untungg laaa aku ! bhaha ;DD . Anda nampak kan gambar di atas ? Cumelll kens ? amacehh* hehe. ^_^. Pape pun, Aku nak bagi tahu  mungkin aku tak mampu buat macam tu sebab aku ta kretif macam dia.haha. tapi Aku akan berusaha buat dia Happy. Selaluu & Selamanyaaa~ Insyaallah (^__^.)v


P/S : ILY  MR. K A C A N G  <3

1 comment:

Caythrine Amanda said...

Mr.kacang..anda?miss wut?hehe apy new year...