ASSALAMUALAIKUM ! SELAMAT DATANG KE BE-LOG SAYE..SPE2 YANG DA SINGGAH TU PANDAI2 LA FOLLOW YER ANAK2~ SALAM :)

PUKOL BAPE DEK ?

Sunday, December 11, 2011

OH K E K A S I H !

HOLAAA~ Memandangkan  Blog aku dah ber-HABUKK dengan aku yang lambat dan lambat dan MALAS dan MALAS nak update. Inilah jadinya ! haha.(aku tahu aku memang lembab.tapi 'takss' selalu..kbaii .haha) Aku nak cerita pasal  K E K A S I H nih..(ex akuu..) Kenapa lah DIA selalu ada dalam fikiran aku ye. Dulu masa DIA dengan aku. DIA baik SANGAT-2. Kite orang dulu selalu keluar sama-sama. selalu makan aiskrim sama-sama..Kalaulah DIA ada dengan aku lagi sekarang..Alangkah bahagianya hidup aku weyhh(!). Masa dulu, DIA selalu hantar mesej kat aku Pagi, Malam.."Selamat Pagi CINTA".."Selamat Malam KESAYANGAN". Aku rinduu saat2 'Sweet' bersama kiTcaT..meoww~ HAHA. (gedik jugak aku ni kadang2.tapi tak selalu..kbaii ) Awak-2 nak tahu ? Dulukan DIA pernah ajak Aku KAHWIN ! wuuuu~ seronok kan bunyi ? tapi aku masih belajar..ppptfhhh~ cam mana nak KAHWIN ? DIA nak juga, tapi aku tak boleh buat apa..DIA nak kahwin cepat. aku ?? Kami berselisihan Faham.____Putus____ kahakkktuihh ! Melepas lah aku..Sebab DIA 'emmmsemm' angat2 ! awws. hehe. Sekarangg Hanya tinggal kenangan je. Dia pun dah belajar kat Oversea. Walau apa pun terjadi, Aku tetap selalu ingat DIA..walaupun DIA jauh Aku tetap menanti kepulangan DIA. i miss u Bieee..:'(  ----------->>








OHH LEE MIN HOO..! i love you* <3
(kuang3~mesti luuu orang Tensionn baca Belogg Wa kens ?hahaha.)

1 comment:

Nur Aqilah Syahira said...

tanak kawan sudahh..kite kawenn laa..haha =_='