ASSALAMUALAIKUM ! SELAMAT DATANG KE BE-LOG SAYE..SPE2 YANG DA SINGGAH TU PANDAI2 LA FOLLOW YER ANAK2~ SALAM :)

PUKOL BAPE DEK ?

Saturday, January 28, 2012

BABY sangat COMEL :)

Assalamualaikum kepada semua pembaca-pembaca berita belogg aku, serta tidak lupa kepada peminat dan pemenat setia yang menunggu aku punya belogg nak 'hapdettt'. hewhew :D. Sebenarnya tak ada cerita nak cerita sebenarnya,okay lah, sesi repek-merepek okay. cekidauttt ! Anda-anda semua mesti suka BABY kan ? nampak comel kan ? *macam aku tak agak-2 comelnya? mesti dalam hati korangg nak cakap macam ni kan . "Agak-agak la na comel cam kauuu pompan !." haha. dah tahu dah !memang aku ni kadang-2 tak sedar diri. Harap awak-2 sudi kawan ngan kiteww eh ? *buat muka comel cam vavi. HAHA. booo00o :p . Berbalik kepada cerita baby tadi. Aku suka gilerrr tengok baby, lagi-2 yang comel macamm aaaa~ ermm..bukan aku eh ? aaaanak patung ! ape la kaw ni. haha. Aku suka sebab Baby tu kecik, comel, manja, ngada-ngada..Nak share sikit la gambar-gambar baby. Pada yang suka tengok baby tu, tengok je la aku ! kan sama ! HAHAHA *ketawa syaitoonn. hehe. tidak tidak tidak .*gurauan. hehe. Maiii la kita tengok..

*Chumel kens ? rasa nak tubett ta pipi dia ? hehe. syokk nye dengar lagu  nasyid eh ? hehe :DD

*Senyum tak perlu kata apa-apa ! kalau aku cubet jangan tanya kenapa eh budak ! haha ;DD

*Kalau aku gigit budak ni. jangan menangis eh budak ! GERAM kat si SEPET ! :))

* Siapa benarkan budak ni ambil gambar tiru saya punya  pose ! #mulot itik. gigit kang ! hehe :DD

*Sumpah comel budak ni ! ada cara-cara tak macam mana nak buat baby comel macam ni. HAHA

*PALING COMEL ! comfirm ! haha. Baby..baby..baby..ohhh~  maaf salah gamba. ^^

Aku suka sangat ngan baby ! 
p/s: 4 dah cukup.k.baiii ! :))

No comments: