ASSALAMUALAIKUM ! SELAMAT DATANG KE BE-LOG SAYE..SPE2 YANG DA SINGGAH TU PANDAI2 LA FOLLOW YER ANAK2~ SALAM :)

PUKOL BAPE DEK ?

Thursday, January 26, 2012

CutiCutiMalaysia :)


Ermm. Nampak menarikkan title tu ? "CUTICUTIMALAYSIA". ! Assalamualaikum dan salam hormat kepada pembaca-pembaca setia, kepada yang setia sangat tu mesti korang menangis nak tunggu aku hapdett belog kan ? sampai berhabuk aku punye belog ni ta vacum-2 ! haha. Btw, aku hargai semorangg yang tunggu aku tu, walaupon tak ada . hewhew ;D  Cuti Chinese New Year ni semorangg g mana? Meyyh nak storymorry sikit, hari aku pegi PULAU PANGKOR. wuuuu~ sangat SERONOK ! fuh~ TAK! ok.bye. haha. Sumpah penat nak mati wa cakap luu weyhh ! Public kan? kalau nak menunggu feri tu punya lah panjang na beratur. Dahlah aku ni penat nak beratur, cubalah time-time beratur ada orang bagi Air mineral ke..macam acara lumba lari tu ! ada ke ? haha. Dahlah aku bawa barang, berat. Lepas tu ada satu MINAH ni, aku terlanggar la dia punya kaki, sebab sempit kan, barang aku terkena dia sikit, dia pandang aku macam ape je. Lepas tu terkena lagi barang aku kat kaki dia, da lah sempit, beratur lagi, PANASS pulak cuaca. memang nak kena lah dia kan. haha. Dia pandang aku and cakap bla bla bla bla* ngan pakwe dia yang tak hensome tu. Aku pon sound la. "Aphal pandang-2 ? kene sikit dah kecoh. macam la kau tu hot macam ARTISS !" teruss senyap pompan tu. HAHA. Pada siapa-2 yang tak pegi tu..aku ada tinggal kan gambar-2 untuk membuatkan semorangg JELEZ.

*with my mum. Muka saya pucat sebab saya TAK SIHAT.terimakasih.


*Breakfast . Before Seronok-kling ! haha ;DD



*Berdiri semua. Kapten Jack Separuhh nak bawak kite berlayar. ! ai ai chip ! haha ;D

*Mesti tadi awak-2 cari saye kan? tadaaa ! haha.  Peace  (Y)

*Bilik 160. bilik aku dengan yayan mashmellow. kenal ? ta hot pon budak tu.abaikan. :DD

*Nampak cantikkan bilik kami ? tunggu kau housekpng.  ! HAHA

*Yayan punya katil. kesiann yang kena kemas tu. Katil aku ? tapayah kot.haha ;DD

*Biarlah ia menjadi satu kenangan. SelamatTinggalPERAK :DD


Aku tak dapat na share gambar-2 yang lain sebab muka aku tak berapa nak menjadi kali ni. Esok2 aku share la eh lau muka aku CANTIK. haha. selamat menjamu selere ! bla bla bla bla bla ~(^__^.)v